Problem z turbiną Octavia I - 1.9 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wsnjxbwi
    Classic
    • 2011
    • 1

    Problem z turbiną Octavia I - 1.9 TDI

    1. grajewiak - skórzana nakładka ręcznego + kierownica OII FL rs (bez MF)
    2. Hotrain - napis MPI ( zielone I )
    3. Misiek - czarny przycisk od awaryjnych ( co bym sam o sobie nie zapomnial )
    4. AdamB gałka kpl. zmiany biegów skórzana 5-cio biegowa + nakładka skórzana na ręczy do OII.
    5. Kieronte - Kabel MF + skorzana nakladka hamulca recznego do jumbo boxa OIIFL
    6. piotrek13 - ozdobna końcówka wydechu do 1,4tsi
    7. marbab - przycisk awaryjnych O2FL
    8. marcinosk - gałka zmiany biegów 5-cio biegowa kolor "ivory" do OII 2006r
    9. sponspm - pakiet Jumbo Box OII
    10.
    11. allegro - napis Octavia po FL
    12. Kross12 - kable antenowe GSM i GPS
    13. Karol - parktronic po FL + przycisk awaryjnych
    14. Cici - siłownik maski OIIFL
    + zalegle
    15. piterwa69 - galke z mieszkiem chrom 5g
    16. zwolin - gałka z mieszkiem skóra 5 biegów ( 15 i 16 - schowki juz mam od ost. wyjazdu )
    17. allegro - galka z mieszkiem skora 6g O1
    16. Marbab - oczywiscie 6gang o2 4x4
    19. Sev - napis Fabia (F1) - czcionka taka sama jak w O1 i jak ten trójkąt prawy od głośnika wysokotonowego (antracyt), co my go, wiesz, tzn ja
    20. mirek_p11 - kpl. gałka zmiany biegów z mieszkiem skórzana 6-cio biegowa + nakładka skórzana na ręczny do OIIFL z Jumbo Box
    21. suchy - wiązka kabli do tempomatu O1FL 1.8T AUM
    22. dwaoka - anulowane
    23. Michal2 - siłownik maski do O2FL
    24. Bandit57 - pedaly DSG Superb2 + info podstopnica.
    25. adamusiek - emblemat Skoda do O1 w grill i na klapę i listwy pod lampy tylne do O1FL
    ugg boots uk,ugg boots sale uk,cheap uggs,uggs clearance,
  • dejot
    Classic
    • 2010
    • 11

    #2
    Problem z turbiną Octavia I - 1.9 TDI

    Witam,

    Od dłuższego czasu czuję, ża auto nie ma "depnięcia". Powyżej 2.000 powinna załączać się turbina, ale nawet jeżeli wcisnę mocniej gaz to jedzie tak samo. Moje pytanie, jaka może być przyczyna?

    Komentarz

    • xxl_fred
      Classic
      • 2010
      • 22

      #3
      przyczyn może być dużo... zacznijmy od podstawowych
      1. przpływka - najczęstsza usterka
      2. zapchany katalizator
      3. zapchane filtry paliw
      4. ...
      zVAGować dynamicznie - jak nie masz VAG to podmień od kogoś.

      Komentarz

      • zeb5
        Ambiente
        • 2009
        • 193

        #4
        miałem to samo powyżej 2000 auto nie jechało:

        Diagnoza była następująca:
        Turbina koszt 2500-3000 dokładnie nie pamiętam.
        Robiłem to w Mikołowie
        Pozdrawiam

        Mariusz

        AGR 1,9 TDI


        Panda 1,1

        Komentarz

        • laurin
          Rider
          • 2009
          • 727

          #5
          Zamieszczone przez zeb5
          Diagnoza była następująca:
          Turbina koszt 2500-3000 dokładnie nie pamiętam.
          Robiłem to w Mikołowie
          To żeś pocieszył... Nie koniecznie to musi być turbina. Każdy przypadek może być inny.

          Trzeba zrobić logi - wróżenie z fusów nic nie da.
          Może podciśnienie gdzieś ginie, albo gruszka padła, albo przepływka...

          Dejot jak nie masz vaga to daj znać.

          Komentarz

          • oolsztyniak
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 6647
            • Superb II combi (3T5)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #6
            Zamieszczone przez zeb5
            Diagnoza była następująca:
            Turbina koszt 2500-3000 dokładnie nie pamiętam.
            Robiłem to w Mikołowie
            patrz , to tak jak u mnie , tyle , że firma za to zapłaciła :lol:
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz

            • laurin
              Rider
              • 2009
              • 727

              #7
              przy padniętej na maxa przepływce auto też jedzie jak SDI...

              No ale trzeba vaga podpiąć to może coś się dowiemy

              Komentarz

              • radekgw
                L&K
                • 2010
                • 1182

                #8
                mialem to samo, ale przez 10 minut, bo mechanik zapomnial podlaczyc tego czegos od turbiny (nie wiem jak to sie nazywa), moze u Ciebie sie tez odczepilo
                Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                Komentarz

                • dejot
                  Classic
                  • 2010
                  • 11

                  #9
                  vag wykazał 2 błędy:

                  -przepływomierz
                  -katalizator

                  Po skasowaniu błędów i przejechaniu się nic nie wykazuje. Jakieś wnioski?

                  Komentarz

                  • laurin
                    Rider
                    • 2009
                    • 727

                    #10
                    Ale jedzie normalnie czy dalej tak samo?

                    Komentarz

                    • dejot
                      Classic
                      • 2010
                      • 11

                      #11
                      Tak samo.

                      Komentarz

                      • laurin
                        Rider
                        • 2009
                        • 727

                        #12
                        odłącz przepływkę i zobacz czy będzie lepiej.

                        Czy od ASZ do BTB pasuje przepływka?? Może ktoś to sprawdzić?

                        Komentarz

                        • dejot
                          Classic
                          • 2010
                          • 11

                          #13
                          Znajomy znajomego (wiadomo jak to jest) coś majstrował przy katalizatorze i wsadził tam jakąś rurę, aby katalizator cały czas istniał. Przekonuje mnie, że jest zawalony sadzą i auto nabierze mocy dopiero jak to wszystko wyleci. Proste pytanie, prawda czy fałsz?

                          [ Dodano: Sob 11 Wrz, 10 13:57 ]
                          Odebrałem auto i znacznej poprawy nie odczuwam. Katalizator zawalony, puszka została, a w środku rurka.

                          Mam porównanie z Fabią 1.9 TDI i tam jak wciskam but to super przyśpieszenie, u mnie jak wciska papcia to nic... Pomocy!

                          Komentarz

                          • kornat
                            Rider
                            • 2007
                            • 578

                            #14
                            Zamieszczone przez laurin
                            Czy od ASZ do BTB pasuje przepływka?? Może ktoś to sprawdzić?
                            Wg tego to tak http://allegro.pl/przeplywomierz-sea...189498547.html

                            Komentarz

                            Pracuję...